Často kladené otázky

Index

01. Registrace do platformy

Vstupte na odkaz service.synesgy.com a vyberte možnost „Jste novým uživatelem? Klikněte zde.“ Otevře se registrační formulář, ve kterém je třeba vyplnit všechna povinná pole. Po zaškrtnutí políčka „Nejsem robot" vyberte tlačítko „Registrovat." Na zadanou e-mailovou adresu obdržíte e-mail s pokyny k vyplnění uživatelského profilu.


02. Problémy s registrací

Jedná se o technickou chybu – pro její vyřešení se na nás obraťte na adrese helpdesk.cz@crif.com.


Několik minut počkejte, jestli dorazí na vyplněnou e-mailovou adresu registrační e-mail. Pokud ano, pak je registrace úspěšná a postupujte dále dle instrukcí, které jsou uvedené v e-mailu.

V opačném případě vyplňte znovu registrační formulář (ideálně po změně prohlížeče a odstranění mezipaměti). Pokud ani to nepomůže, kontaktujte nás na adrese helpdesk.cz@crif.com.


Chyba se objeví, pokud je společnost již zaregistrována na webových stránkách Synesgy. To znamená, že někdo jiný z vaší společnosti již registrací do portálu Synesgy prošel. Pokud potřebujete zjistit, kdo je za vaši společnost zaregistrovaný, obraťte se na nás na adrese helpdesk.cz@crif.com


03. Uživatelské změny

Pokud požadavek pochází od vedoucího dodavatelského řetězce, pak je možné změnu realizovat. Naopak, pokud žádost pochází od uživatele, který se dobrovolně zaregistroval na platformě Synesgy, je třeba se ujistit, že uživatel, který o to žádá, je tím, kdo je společností oprávněn ji spravovat a je ve společnosti skutečně zaměstnán.

V obou případech je zapotřebí písemná žádost.
Po potvrzení totožnosti uživatele přistoupí provozovatel pomocí svých přihlašovacích údajů na stránku , klikne na "Administrátorská konzole", vyhledá společnost prostřednictvím IČO nebo názvu společnosti a zvolí ikonu ozubeného kolečka: Na tomto panelu je možné měnit údaje, jako je e-mailová adresa, jméno, příjmení, telefonní číslo atd.


04. Ověření kvality a stavu dotazníku

Uživatel může kliknout na tlačítko „Uložit koncept," které je k dispozici v každé části dotazníku, a pokračovat ve vyplňování později. Pokud naopak přílohy nebudou nikdy k dispozici, je nutné odpovědi v dotazníku upravit.


To znamená, že uživatel musí přiložit potřebnou dokumentaci (stav dotazníku: neúspěšná validace). Na konci dotazníku se uživateli zobrazí seznam potřebných dokumentů, podporované formáty a tlačítko, které je třeba stisknout pro jejich nahrání.

Pokud uživatel stiskne tlačítko „Nahrát soubor," bude muset zvolit kategorii dokumentu, např. účet za energie, účet za vodu, partnerství, certifikace atd.


Jestliže varování nejsou tučně zvýrazněná, je vhodné to považovat za chybu. Pokud některá ověřovací oznámení nejsou tučným písmem, je třeba nám napsat na helpdesk.cz@crif.com.

Problémy označené tučným písmem: tato oznámení kontrolují operátoři. Kontrola je dokončena prostřednictvím přístupu k obchodním informacím (např. uživatel vykazuje 7 zaměstnanců, zatímco na zdroji je uvedeno 5 zaměstnanců).


V případě, že je u konkrétní společnosti v sekci „Kontrola kvality“ zobrazena ikona zámku, znamená to, že operátor provádí kontrolu dotazníku.

Pokud není možné zjistit jméno operátora, napište e-mail na adresu helpdesk.cz@crif.com.


Můžeme sdílet pouze veřejné komentáře.


05. Dotazník

Dotazník není možné vytisknout prostřednictvím platformy. Místo toho si uživatel může stáhnout celou zprávu do počítače a poté ji vytisknout.


Změnu lze provést pouze při prvním přístupu do platformy. Pokud potřebujete změnu provést posléze, napište nám na helpdesk.cz@crif.com.